St Giles Hotel / London

Att välja hotell tycker jag är jättejobbigt. Den här gången valde jag ett hotell som låg otroligt centralt, bara några meter till oxford street och till tunnelbanan (underground) Tottenham Court road. Läget var precis som väntat, superbra! Vi hade gångavstånd till det mesta dvs, vi tog bara tunnelbanan när vi skulle åka långt. 
 
Förutom att de fantastiska läget var hotellet helt okej, ett medelklass hotell. Rummen var bra, det var rent och fräscht. Ganska små rum men vad gör det.. Jag skulle absolut kunna tänka mig att bo på St Giles hotel igen. 
 
Det var ett otroligt prisvärt hotell, vi betalade 3200 kr för 3 nätter totalt. Helt ok pris!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0