Lyckad helg

Jag har verkligen haft en jättetrevlig helg då vi har träffat familj, släkt och vänner, vilket jag tycker är kul och mysigt! Man träffas alldeles för sällan egentligen men så blir det ju eftersom alla har mycket att göra. 
 
Fredagen började med jobb, på eftermiddagen åkte jag till Evelina och Alicia och fikade och på kvällen åt vi middag hos min pappa. 
 
Lördagen åkte vi och handlade, städade och lagade god mat för på kvällen kom min fina faster, hennes man, kusin, farmor, pappa och lillebror på middag och mys. 
 
Söndagen var det kalas för Andrées pappa och sen bara mys hemma. 
 
Fick två jättefina blombuketter igår, det uppskattas verkligen! 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0