Bilskrot

 
Vaken iallafall! Nu ska vi göra vid oss och bege oss mot bilskroten. Haha, de låter något va? .. Ne men Andrée hittade tanklocket tlll forden igår så nu är det bara själva fästet till locket vi behöver eftersom de bröt upp de. Grymt bra att han hittade locket för bara de kostade 500 kr + färg 300 + lackering ca 300 kr, så vi "sparar" de.. Fästet kostade också 500 kr men om vi kan lossa de på forden på skroten kostar de typ 50 kr, LITE SKILLNAD. För lite plasta skit liksom.. De vet hur man tar betalt. Hur som helst finns inte fästet på skroten måste vi ju köpa de för 500 kr ändå. Surt, för några idioter inte har råd till bensin själv. Blir så arg..  DÖÖÖ!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mrs V

Hahahah asså nu känner jag mig äkta blond men när du skrev inlägget, om att det blev stulet för några dagar sen, så läste jag "tan klock" och undrade "va faaaan är tanklock"
Varit helt undrande, tvingat min kille försöka googla fram det...
NU när jag läste detta inlägget läste jag ordet rätt och poletten föll ner.. det är ju TANK lock.. det är såååå det ska läsas.. inte tan lock.


Så nu kan jag kommentera för nu vet jag vad det är för ord, hahah.
Fan va patetiska människor det finns där ute asså...

Svar: HAHA! Söt du är! ;)
annawickman.blogg.se

2013-01-26 @ 17:57:10
URL: http://boobluscious.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0