Otur med vädret

Idag har jag haft sjukt otur med vädret. Först skulle jag ut på powerwalk och jag kan säga att jag var dyng sur när jag kom hem.. Fy! På eftermiddagen åkte jag till skogen med hundarna.. Gick bra de första minuterna sen började det såklart regna, puuh. Aja det var mysigt trots det, dock tyckte hundarna inte det var lika kul att gå när det regna.
 
Resten av dagen har vi bara myst här hemma, Andrée är ju sjuk! Trist. Familjen har nyss varit här på taco, enkelt och alltid gott! + att man kan variera tacos ganska mycket också. Det behöver inte alltid vara det traditionella. 
 
Nu ska vi mysa ner oss i soffan och kolla på en bra film. Härligt med lugna dagar faktiskt!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0