Chai latte

Jag var galen i Chai latte. Nu äcklas jag av Chai latte.
 
Innan drack jag Chai latte varje kväll. Då gjorde jag Chai latten i vår Tassimo maskin. Sen köpte sambon en riktig espresso maskin och jag ville testa Espresso house Chai latte pulver. Så jag köpte det... I samma veva var sambon sjuk, när jag kom hem en dag visade jag honom Chai latte pulvret. Jag drog av folien från förpackningen så han skulle få lukta på pulvret, utan att tänka på det la jag foliet på min sängbord. Dagen efter blev jag sjuk, mådde riktigt illa och låg enbart i sängen. Hela tiden kände jag Chai latte lukten, det luktade väldigt starkt och jag förstod verkligen inte var det kom ifrån. Den här lukten gjorde bara att jag ville spy ännu mer och äcklades otroligt mycket över lukten och bara tanken på Chai latte. När jag sedan blev frisk och skulle städa hittade jag foliet som STANK de här Chai latte pulvret, Urk! Sen dess har jag inte druckit Chai latte.. Men ska jag dricka kommer jag börja dricka från Tassimo maskinen dock kommer det dröja länge.
 
Espresso House Chai latte pulver har en väldigt stark och kryddig smak medans Tassimo kapslarna är lite mildare.
 
 
 
 
Från Espresso House
 
Tassimo kapslar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0