Shopping på Emporia

Nu är vi hemma från Emporia i Malmö. Blev inte imponerad faktiskt + att där var super mycket folk idag.. Men det är helg samt december så det förstod vi ju att där skulle vara. Jag tycker Väla här i Helsingborg är mycket bättre än Emporia, roligare affärer + större affärer. Det kändes som de "vanliga" affärerna var ganska små och fattiga på Emporia. Det var iallafall kul att åka dit och nu har jag varit där och konstaterat att jag inte behöver åka dit fler gånger..
 
Det blev lite shopping trots all folkmassa och julstress hade dock förväntat mig att komma hem med massa nya fina kläder men ikke så nikke! Shoppingen ser ni på bilder här nedan.
 
 
 
 
 
Ett riktigt Anna läppstift (rosa glittrigt) och en svart eyeliner från Sephora.
 
En almanacka för nya året 2013.
 
Rosa linne från Hollister.
 
 


Kommentarer
lillan

dom säger att sephora är skit bra? typ billigt & skit bra smink ;D ska dit på lördag! WOOP :D haha

Svar: Ja jag hade också hört det & gillade affären! Är nöjd med både läppstiftet och eyelinern! Hoppas du hittar något kul där på lördag! :)
annawickman.blogg.se

2012-12-18 @ 10:39:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0