En eftermiddag med Evelina

Haft en trevlig eftermiddag tillsammans med Evelina. Det var jättelängesen vi sågs så det var kul att träffas. Vi var bästa vänner innan hur länge som helst så lite sorligt att vi träffas så sällan men nu får det bli bättring. Vi har gjort otroligt mycket roliga grejer tillsammans och jag saknar det såååå!
 
 
Hittade nyss ett gammalt album på min dator med en mapp som jag sparat med bilder på oss, den heter: Evie å Anna, bästa vänner! föralltid (v) ...
 
 
Självklart lägger jag upp gamla bilder på oss! Så j-vla snygga.
 
 
 
Italien
 
Små flickor
 
Som sagt, 2006.
 
Fest
 
 
 
Jag saknar dig! Puss på dig fina vän!


Kommentarer
evie

Ja de va verkligen kul o träffas igen. De får vi snart göra om! vi hade ju en del o snacka om ;) snygga bilder du la in på oss.. Hahaha. Tur att man förändras med tiden ;D puss o kram min vän. <3

2012-12-07 @ 10:48:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0