Jag trillade rakt in i väggen!

Efter vi förfestat hemma hos oss igårkväll drog vi in till stan. Jag och Sandra gick för oss själva och skulle in på ett ställe (Cardinal) för att dansa. När vi varit där ca 15 minuter, dansat lite och hade köpt en cider skulle vi gå ner en trappa och vad händer??? Jo fröken Anna Wickman trillar ner ifrån halva trappan och rakt in i väggen, AJ!! Spiller hela cidern över mig, ansiktet, håret och hela linnet.. Jag fick jätteont i vänster sida av bakhuvudet och vänster sida av ryggen och bestämde mig därför för att åka hem vilket var sjukt tråkigt eftersom jag sett fram emot att dansa hela natten lång med min supersnygga vän Sandra. Men det var nog tur att jag åkte hem för idag sitter jag här med en stor bula i huvudet, skrapsår/blåmärke på hela benen och armbågen samt är jag väldigt svullen och ett fett blåmärke på ryggen. Det vill säga är väldigt öm i kroppen idag!
 
Anledningen att jag trilla var nog en kombination av:
 
 
Alkohol
 
 
Skorna
 
 
Trappan


Kommentarer
Heidi

Auch ja det var inget litet blåmärke du har fått dig. Hoppas det onda snart är borta -:)

Svar: Ne Ajajaj!! Har väldigt ont.
annawickman.blogg.se

2012-11-11 @ 19:57:47
URL: http://heidihofer.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0