Borstar, Äkta hår VS syntetiskt hår

Äkta hår VS syntetiskt hår

 

Jag älskar mina nya sminkborstar från Make up store. Köpte en puderborste och en rougeborste för någon vecka sedan. Visst de kostar lite mer än t.ex. H&M men de är mycket bättre, absolut! + om du sköter dem håller de faktiskt i flera år så i längden blir det inte dyrare än att gå och köpa nya varje halv år, år. 

 

Make up stores borstar består av äkta hår och de ”billiga” borstarna består oftast av syntetiskt hår och där har vi anledningen till varför Make up stores borstar är bättre. Joo, borstar som består av riktigt hår är i regel fluffigare och bättre på att plock upp färgpigment och applicera det exakt var du vill ha det.

 

Och rengörningen då, jodå super lätt – schampoo och balsam gör borstar av naturligt hår glada och fina i många år, believe me!

 

Jag kan verkligen rekomendera Make up stores borstar överhuvudtaget de mjuka och fina och fungerar verkligen kanon!

 

 



Kommentarer
Elise

älskar också make up stores borstar! har den översta där själv fast med en blå topp :)

Svar: Ah, de förstår jag för de är bara sååå bra! =)
annawickman.blogg.se

2012-11-19 @ 17:43:55
URL: http://lisessa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0